İzmir Psikolog

İZMİR PSİKOLOG, PSİKOLOG İZMİR

İzmir psikolog
bulabilme, psikoterapi ve psikolojik danışmanlık ihtiyacınıza cevap verebilecek alanlarda uzmanlaşmış uzman psikolog bulabilme konusunda Türkiye’de ki en şanslı illerden biridir. İzmir’de psikolog sayısının yüksek olmasının bir çok nedeni bulunmaktadır. İzmir’de psikolog sayısının fazla olmasının belkide en önemli nedeni Ege Üniversitesi Psikoloji Bölümü, Dokuz Eylül Üniversitesi Psikoloji bölümü, İzmir Ekonomi Üniversitesi Psikoloji Bölümü ve Yaşar Üniversitesi Psikoloji Bölümü’dür.

İzmir’de psikoloji bölümü okuyan bir çok psikolog İzmir’in güzel bir şehir olması, İzmir‘in Türkiye içinde ki özel konumu ve İzmir’de psikoloji eğitimleri sayısının bir çok şehre nazaran daha ulaşılabilir ve kaliteli olması nedenleriyle genelde İzmir’de kalmayı tercih etmektedir. Yani İzmirli psikologlar ya da İzmir’de çalışan psikologlar denince genelde aklımıza gelen şey İzmir’de okumuş olan ve İzmir’i seven psikologlardır.

İzmir’in İzmirli psikologlar ve İzmir’de çalışan psikologlar tarafından bu kadar yoğun bir şekilde tercih edilmesinin avantajları olduğu kadar dezavantajlarıda vardır.

Bu avantajlar daha çok psikolojik destek ya da psikolojik yardım almak isteyen danışanlar açısından ön plana çıkmaktadır. İzmir psikolog desteği almak için arayışa geçen danışanlara bir çok farklı uzmanlık alanında psikolog desteği sağlayabilir düzeydedir. İzmir psikolog bulabilmenin yanı sıra, bir çok uzman psikolog (yüksek lisans mezunu psikolog) hatta doktora düzeyinde eğitim almış doktor psikolog bulabileceğiniz bir kenttir.

İzmir psikolog, aile danışmanı, aile terapisti, bağımlılık uzmanı, pedagog gibi psikolojinin bir çok alt uzmanlık alanında eğitim almış İzmirli psikologları ihtiyaç sahiplerine ulaştırmada Türkiye’de ki en şanslı ikinci şehirdir. İzmir’de çalışan bazı psikologlar, bazı psikoloji bölümü öğretim üyeleri, İzmir’in en iyi psikologları, İzmir psikoloji camiası kadar Türkiye genelinde de oldukça saygınlık kazanmışlardır. Özetle İzmir psikolog sayısı ve kalitesi bakımından başka bir şehre gitmeye gerek duyurmayacak düzeyde gelişmiş ve gelişmeye devam etmektedir.

İzmir’de psikolog ya da İzmir de uzman psikolog olmanın dezavantajları ise daha çok İzmir’de iş arayan yeni mezun psikologlar açısından ön plana çııkmaktadır. İzmir psikolog iş ilanı aramalarına bakıldığında iş olanaklarının giderek daraldığı ve izmir psikolog camiasının gittikçe kalabalıklaştığını göreceklerdir. Yani psikoloji bölümü sayısı bakımından hem şanslı hem de iş arayan psikologlar açısından bir parça şansın azaldığı bir şehir olarak tanımlanabilir.

İZMİR PSİKOLOG İHTİYACI İÇİN NERELERE BAŞVURULABİLİR?

İzmir psikolog
ihtiyacınıza hizmet verebilme bakımından oldukça farklı seçenekler sunmaktadır. İzmir’de psikolog arıyorum diyorsanız öncelikli olarak sizin destek almak istediğiniz konunun ne olduğudur. İzmir psikolojik danışmanlık merkezleri bakımından oldukça kalabalık bir kent haline geldiğinden, İzmir çocuk psikoloğu için başka merkezlere başvurmanız gerekebilirken, yetişkin psikoloğu için başka merkezlere başvurmanız gerebilir. İzmir’de çalışan psikologları en temelde, bireysel psikoterapi – psikolojik danışmanlık, grup psikoterapisi – psikolojik danışmanlık yapan psikologlar olarak ayırabileceğimiz gibi, çocuk psikoloğu ve yetişkin psikoloğu diye de ayırabiliriz. İzmirde çalışan İzmirli psikologların bazıları hizmet verdikleri özel psikolojik danışmanlık merkezlerinde hem yetişkinlere yönelik psikolojik danışmanışanlık hem de çocuklara yönelik psikolojk danışmanlık hizmeti vermektedirler.

İzmir psikolog
desteğine ihtiyaç duyanlar özel psikolojk danışmanlık merkezi ne başvurabilecekleri gibi, İzmir devlet hastanelerinden de yararlanarak psikolog desteği alabilirler. İzmir’de ki devlet hastanelerinin büyük çoğunluğunda psikolog ya da uzman psikolog bulabilirsiniz. İzmir psikolog arayışındaysanız ve İzmirde psikolog arıyorum diyorsanız, İzmir’in en iyi psikologları hem özel psikolojik danışmanlık merkezlerinde hem de devlet hastanelerinde size hizmet vermek için bekliyor olacaktır.

İZMİR PSİKOLOG TAVSİYE İHTİYACI İÇİNDEYSENİZ

İzmirli psikologlara ulaşırken ya da İzmir de psikolog listesi ni araştırırken kendinize en uygun psikoloğu bulmanız için, doğru psikoloğa nasıl karar vermeliyim yazımızı okumanızı öneririz

İzmir Psikolog ve İzmir Aile Terapisi ihtiyaçlarınızda İzmir’de hizmet veren Özel Değişim Psikoloji Enstitüsü & Danışma Merkezi alanlarında yüksek lisans yapmış uzman psikologlar, aile danışmanları ve doktora eğitimi almış psikolog doktorlar ile bireysel, aile ve çift sorunlarında sizlere hizmet vermektedir.

İzmir Psikolog Adresleri ve iletişim için burayı tıklayınız.

Diğer Makaleler:

Sosyal Fobi - Sosyal Kaygı ve Sosyal Fobi Tedavisi
 Erken Boşalma ve Erken Boşalma Tedavisi
 Vajinismus - Cinsel İlişkiye Girememe Tedavisi
 Özgüven Eksikliğinin Sebepleri ve Özgüven Eksikliği Tedavisi
 Cinsel Sorunlar ve Cinsel İşlev Bozuklukları
 Depresyon Testi (Beck Depresyon Ölçeği)
 Alt Islatma (Enürezis)
 Sınav Kaygısı ? Sınav Stresi İçin Psikolog Desteğini Ne Zaman Almalıyım?
 Travma Sonrası Stres Bozukluğu
 Çocuklar için Oyun Terapisi İzmir
 Sporun Psikolojik Etkileri
 Boşanmanın Psikolojik Etkileri, Boşanma Psikolojisi
 İnsanlar Neden Aldatır? Aldatma Nedenleri ve İpuçları
 Grup Terapisi ve Eğitimi
 İzmirde Psikolog Arıyorum
 Kadınları Etkileme Yolları
 Kısırlık ve Tüp Bebek Tedavisinin Psikolojik Boyutu
 Boşanma ve Çocuk, Boşanma Psikolojisi
 Mutsuzluk Sanatı, Neden Mutsuz Oluruz?
 Tik Bozuklukları Tedavisi
 Eşcinsellik, Homoseksüelite, Lezbiyenlik Nedir? Tedavisi Var mıdır?
 Aşkın Son Çağı
 İzmir psikolog ücretleri, fiyatları ve çalışma şekli
 Major Depressif Bozukluk Nedir? Depresyon Tedavisi
 Boşanma Sürecinde Danışmanlık ve Boşanma Arabulucuğu
 Depresyon Belirtileri ve Depresyon Tedavisi İzmir
 Gebelik Sürecinde Psikoloji - Hamilelik Psikolojisi
 Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu (DEHB) Nedir?
 Modern Yalnızlık
 Kadınlar Ne ister? (Kadın ve Erkek Farkı)
 Uçak Fobisi - Uçak Korkusu
 İlişki ve Evlilikte Doğru Eş/Partner Seçimi Nasıl Yapılmalı?
 İdeal Annelik Yaşı- Ne Zaman Anne Olmalı
 İnternet Bağımlılığı Nedir? İnternet Bağımlılığı Tanı Kriterleri
 Çocuk ve Ergenlerde İnternet Bağımlılığı ve İnternet kullanımı
 En İyi Psikoloğu Aramak ya da Kendiniz İçin Doğru Psikoloğu Seçmek
 Psikoloji Nedir ve Ana Dalları Nelerdir, Temel Psikolojik Rahatsızlıklar Nelerdir?